Social Icons

facebook email

Monday 22 June 2015

Written on

SAYA DAN SHAKLEE

Saya dan Shaklee




Supplements?Vitamins?Jamu?Makanan Tambahan?...Saya yakin dan pasti... majoriti orang di luar sana tak menafikan kepentingan pemakanan tambahan ni....sbb tu kat market sekrang brlambak dah macam2 brand....sampai tak tahu nak pilih mana satu..kan?..and I guess the easiest way is for them to go straight to farmasi...

As for me. ..I choose Shaklee.. Why Shaklee?....Shaklee bukanlah baru bagi saya...Let me tell u a story.... Cakap pasal topik ubat2..vitamin2 ni.. I will be the first to reject all kind of supplemen, vitamin ke..ubat2 ke..jamu2 ke... bab2 telan menelan ni ..mmg saya cerewet dan malas... hahha..As a working woman..saya mmg admit...mmg perlu dan wajib vitamin or this kind of supplement...yerlah..letih bekerja lagi..nak layan suami lagi..nak jaga anak  lagi........ and mmg puas hati2 sangat produk shaklee ni..So go back to original question... WHY I choose SHAKLEE...


1. Harga berpatutan untuk long term investment..(tak cekik darah mcm certain brand)
2. Natural (Gabungan Alam semulajadi dan Latest Science Technology)
3. Brand ni dah established lama kat market (Perintis dlm pemakanan tambahan sejak 1956)..... so takdela nak risau bab2 halal ke,tiruan ke,racun ke.....
4. Terbukti Berkesan melebihi 50 tahun...

Insyaallah..saya akan share dengan lebih detail dalam post yang akan datang....sharing is caring ..right..dan walau macam mana melimpah ruah pun brand yg ada di pasaran.. sy tetap akan jadi pengguna setia SHAKLEE..insyaAllah....


.....Now.... anak-anak dah membesar... dah sekolah pun.... For them, I gave  mealshake, omega, vitamin c ....and for me...omega,vitamin b complex, garlic, dan vivix.... almaklumlah umur dah nak masuk 4 series... kena la bersedia kan... usaha kan tangga kejayaan...


....sama-sama kita beringatlah..kesihatan itu penting...supplemen ini sekadar pemakanan tambahan...bak kata2 org putih ..prevention is better than cures... Renungrenungkan...






SITI ZUBAIDAH
019 985 9427
ID : 965319


Share This:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

ATIQZUE

Shaklee Independent Distributor

ID: 965319
Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei & Singapore

CONTACT

Untuk sebarang pertanyaan dan khidmat nasihat, hubungi saya (Call, SMS, Whatsapp) di 019-9859427

PELAWAT